24.8K
Downloads
98
Episodes
👨🍳 Digichef je internetový magazín ze světa digitálního marketingu. Snaží se inspirovat i učit specialisty, pracovníky marketingových oddělení firem, studenty, veřejnost. Zkrátka všechny, koho zajímá digitální marketing a touží zjistit, jak se co dělá. 📧 Na vaše feedbacky, připomínky, názory a komentáře se těšíme na: redakce@digichef.cz
Episodes
Friday Sep 16, 2022
Friday Sep 16, 2022
Performance Max jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads. V podstatě kombinují inzerci ve všech kanálech Google, tedy například ve vyhledávací a obsahové síti, ale také na YouTube, v Gmailu, Mapách či kanálu objevit. Využívají veškeré reklamní plochy Google, proto můžeme oslovit zákazníky, které bychom u klasických reklam třeba nezasáhli. Jak s tímto typem kampaní pracujeme v Taste a jak se dají vyhodnocovat? To se dozvíte v našem rozhovoru.
David se v online marketingu pohybuje od roku 2017. V agentuře Taste se věnuje výkonnostním kampaním na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích a zaměřuje se především na strategický posun klienta. Je zastáncem automatizace a strojového učení, ve kterých vidí budoucnost tohoto oboru. Mimoto rozjel podcast Nálož PPC novinek se svým bratrem Davidem a vidět ho můžete i na nadcházejícím PPC Restartu.
A proč je Share of Search tak revoluční metrikou? „Les Binet a James Hankins v rámci svého průzkumu zjistili, že právě podíl vyhledávání může předpovídat vývoj podílu na trhu. A na rozdíl od Share of Voice (SoV) je tato metrika snadno dostupná," vysvětluje David. Jak s touto metrikou pracujeme v Taste, jaká jsou její negativa a jaký je vztah mezi Share of Search a Share of Voice? To se dozvíte v našem rozhovoru.
Comments (0)
To leave or reply to comments, please download free Podbean or
No Comments
To leave or reply to comments,
please download free Podbean App.